Magistrát města Brna obnovuje úřední hodiny

Od 20. dubna funguje Magistrát města Brna v běžných úředních hodinách, tedy v pondělí a ve středu od 8 do 17 a v pátek od 8 do 12 hodin. Na osobní návštěvu všech odborů je nutné přihlásit se předem, a to:

a) elektronickým objednáním – na Odbor správních činností (občanky, cestovní pasy, evidence obyvatel; Husova 5), Odbor dopravněsprávních činností (řidičské průkazy, registr vozidel; Kounicova 67) a na Živnostenský úřad (Malinovského nám. 3). Odkazy na jednotlivé rezervační systémy najdete zde. Pokud jste se elektronicky objednali před 16. 3. 2020, prosíme učiňte tak znovu, všechny rezervace byly k tomuto datu zrušeny.

TIP: Podle stanoviska ministerstva vnitra nemusí občané měnit občanské nebo řidičské průkazy, které propadnou v době trvání nouzového stavu. Více zde.

b) e-mailem nebo telefonicky – na všech ostatních odborech.

Veškeré informace o úředních hodinách odborů i otevírací době dalších pracovišť jsou na www.brno.cz/kontakty/